Saturday 9 July 2011

random!

hello everyone!
erkkk everyone????

hey cik fatin fatihah,
ade ke orang nak bace blog ko??

saya twu tade sape pun nak bace blog saya.
macam saya kesa pulak kan.
pedulik hape aku..
asalkan aku bahagia.
 i create this blog just for my own actually

melalui blogging,
saya dapat mencurahkan perasaan seniri.
yang tak dapat saya luahkan secara lisan.
so saya cuba dari sudut penulisan.
dan saya rasakan ianya berkesan.

maka saya pun meneruskan blogging
tanpa menghiraukan ade ke tk orang nak bace

melalui blogging juga,
saya dapat becerita.mengenai pahit manis
sepanjang perjalanan hidup saya
untuk saya kenangi di masa akan datang.

okayy what i'm going to share today??
1st teringin plak nak perm hair :)
agak2 lah kan,sesuai tak???
guyss! i need ur opinion pleaseee.

orait next! rasa nak facial pulak.
da lama gila kutt muka nie tak dibelai gitu.
tp bile pike duit???erghhh esok2 jela facial nie.
last2 tk wat pun.huhu.

ape lagi ye nak post under title random nie??
haaa saya sebenarnya rasa nak buang je laptop saya.
nak beli jenama lain plak. maybe dell or anything else.
tak best lah acer, harap mahal jee :P


skrg kite cakap sal makanan pulak ek.
memandangkan saya sedang kelaparan -.-
saya nie macam mengidam plak.
banyak bende nak makan!


saya kalau bole nak melantak Aunty Anne's sekarang.
dan saya nak choc Ferero Rocher, Toblerone & Kinder Bueno.
sampai kembung perut saya nie!

saya juga rinduuuuuuuuu nak makan sushi!
dulu2 time closing je makan sushi smpy lebam!
maklum lah dulu saya keje Sushi King.

tekak nie hauskn pulak cool blog.
suke gile gile pearl nye.
selalu request pearl letak banyak2!

enough about food i guess.
hmm Maharaja Lawak!
busan lah pulak tade ML sekarang.


kalau tak,dulu setiap minggu tengok.
tepat jam 10 malam da tepacak depan tb,
bkk chanel warna 132.


never miss lah weyh!
tapi time final lak boleh miss tengok kan?
weyhh best tak final Mahraja Lawak??


tp nak tengok pun tade mood.
sbb bkn Jozan yang menang.
tp Sepah pun oke jee.hukhuk.

what else??KL Gangster!
Manyak best uhhh!
minat gilee kt aaron aziz !

Watak aaron dalam cite Nora Elina.
wat rasa nak kawin cepat jee.
apis sayangggg jum kawin!!! =)


lastlyyy gonna talk about friends.
apakah sekarang musim clash??
sume sahabat handai saya dalam kesedihan.
besabarlah duhai Kila dan Leha sygg :(

tetibe rasa takut lak tentang hubungan saya dan apis!
ohh no! kite jgn pena bepisah taw syg.
sbb orang cintakan sygg sangatttttttttt! <3 <3

No comments:

Post a Comment